Wie ben ik?
Mijn naam is Wendy. Ik ben Eerlijk. Direct. Puur.
Dat zijn niet zomaar woorden. Dat is wie ik ben, in het leven en in mijn werk.
Wat je op deze pagina leest, is wat je krijgt als je met mij werkt.


Mijn verhaal
Het heeft mij twee burn-outs gekost eer ik doorhad dat ik mijn leven leed, in plaats van het te leiden. Door mijn grote verantwoordelijkheidsgevoel stond ik mijn hele leven klaar voor het welzijn van anderen, en vergat mezelf hierbij volledig.
Toen ik dat besefte, nam ik het heft in eigen handen. Niet door te vluchten of te vermijden, maar door echt te kijken. Naar mezelf. Naar de donkere kanten. Naar de angsten, de trauma’s, de conditioneringen die me tegenhielden. Ik stelde mezelf niet langer de vraag “Waarom overkomt me dit”, maar wel “Wat kan ik hieruit leren.”
Dat was het begin van een weg die ik sindsdien niet meer verlaten heb. Persoonlijke ontwikkeling is heel belangrijk voor mij, en dat is ook waar ik anderen heel graag in begeleid. Jou zien groeien maakt mij gelukkig.
Ik leerde naar mijn Intuïtie en mijn Ziel te luisteren. Ik heb geleerd om te leven vanuit mijn hart in plaats van vanuit mijn hoofd. Ik vond mijn Ware Zelf terug, met vallen en opstaan, zonder én onder begeleiding, door cursussen en opleidingen te volgen, boeken te verslinden en mezelf toe te staan te groeien in mijn eigen tempo.
En ik groei nog steeds. Want ik ben ook gewoon een mens, met nog de rest van dit leven en de volgende levens om de ui verder te pellen.

Mijn gaves
Ik ben ermee geboren. Heldervoelendheid, helderziendheid, helderhorendheid en helderwetendheid. Ze waren er altijd al. Maar het leven was druk, de maatschappij vroeg iets anders van me, en ik duwde ze weg. Jarenlang.
Ik was al begonnen met een opleiding om mijn gaves te ontwikkelen toen ik nog werkte. Maar toen mijn lichaam zei “stop” sloeg de donkere nacht van de ziel in als een bom…
Ik kon niet meer mee in de hectische wereld om me heen, werd geconfronteerd met alles wat ik jarenlang had weggeduwd, en belandde op mijn absolute rock bottom. Op dat moment had ik twee keuzes. Ik koos voor het leven.
Het was een keerpunt. Pijnlijk, maar noodzakelijk. Want in die donkerte had ik ineens iets wat ik daarvoor nooit had gehad: tijd. Tijd om stil te staan. Om diep innerlijk werk te doen. Om anders naar mijn leven te kijken. En om te ontdekken wat er al die jaren in me had liggen wachten. Hoe meer innerlijk werk ik deed, hoe sneller mijn gaves zich ontwikkelden.
In mijn opleiding ontdekte ik dat ik eigenlijk alles al kon. Ik moest het alleen nog leren op een veilige en zuivere manier te gebruiken en te belichamen. De gaves zelf waren er al, ook het energetische werk en het healen. Niet iets wat ik aangeleerd heb, maar iets wat altijd al in mij aanwezig was. Want een gave dragen is één ding. Ermee werken zonder te interpreteren of zelf in te vullen, dat vraagt diep innerlijk werk.
Vandaag werk ik als medium. Ik channel tijdens sessies, ik doe foto readings, en ik ontvang informatie uit het Universum die ik meeneem in de begeleiding. Altijd zuiver, altijd in Divine Timing, altijd vanuit wat het Universum aanreikt op het moment dat iemand er klaar voor is

Wie ik nu ben
Ik leef met chronische pijn en fysieke beperkingen. Dat betekent dat elke dag anders is. Elke dag opnieuw onderzoeken waar de balans ligt tussen actief zijn, investeren, en rusten. Niet één keer vinden en dan klaar… elke dag opnieuw.
Mijn lichaam zei op een gegeven moment hard “stop”, en alles wat ik had werd onderuitgehaald. Werk, contacten, gezondheid… weg. Ik moest opnieuw beginnen, met een lichaam dat niet mee wilde. Wat ik daaruit haalde, zijn de dingen die ik nu het belangrijkste vind: mijn grenzen leren voelen en aangeven. Mezelf op de eerste plaats zetten in plaats van te leven naar de verwachtingen van anderen. En genieten. Kortom: een gelukkiger leven leiden.
Dat leer je niet in een weekend. Healing gaat in een spiraal, niet in een rechte lijn. Ik vergelijk het met het beklimmen van de Mount Everest. Je geeft alles, duikt er diep in, leert en groeit… en dan… ga je zitten. Letterlijk. Zo lang als nodig. Je laat het landen. Je kijkt rond je, je reflecteert… Je implementeert wat je geleerd hebt in je leven. Net zoals een bergbeklimmer moet acclimatiseren op hoogte, heeft iemand die diep innerlijk werk doet tijd nodig om te integreren. Wie dat overslaat, komt in de problemen.
Ik deed dat ook. Met vallen en opstaan, met goede en slechte dagen, met dagen dat mijn hoofd helder is en dagen dat de energie er gewoon niet is. En toch staat Padma Coaching er.
Niet als triomf. Maar als bewijs dat het leven ook anders kan.
Ik doe dit omdat dit is wie ik ben. Ik heb nu de ruimte om te doen wat ik wil, om te zijn wie ik ben, om te leven zoals mijn leven zich aandient. Zonder mijn tijd te verdoen aan wat niet van mij is. Ik kan nu helemaal mezelf zijn. En dat is waar het leven om draait.

Hoe ik werk
Ik werk met zo weinig mogelijk informatie. Geen lang verhaal op voorhand, geen achtergrond die ik moet kennen. Ik ga invoelen en channelen. Een blanco blad is waar ik het liefste mee werk.
Heb je een specifieke vraag, dan mag je die gerust stellen. Maar verder laat ik het aan het Universum over wat er doorkomt. Tijdens de sessie en daarna is er alle ruimte om te vertellen en te vragen, maar ik begin het liefste vanuit de stilte.
Ik zeg wat er doorkomt, rauw, puur en zonder oordeel. Het gaat niet om wat je wil horen. Het gaat om welke boodschap jij nu op dit moment nodig hebt, om wat voor jou nu belangrijk is om te weten, om verder te kunnen.
Is het een coaching sessie, dan luister ik kort naar je verhaal en je vraag, en begeleid ik je om de knoop te ontwarren waar je nu in zit. Intuïtief, met wat ik doorkrijg als medium. Kaarten kunnen daarbij ingezet worden waar nodig.
Is het een kaartlegging, dan begin ik met een blanco blad en zie ik wat er doorkomt via channeling.
Is het een foto reading, dan neem ik contact op met je dierbare en luister ik wat hij of zij te vertellen heeft. Dat krijg je rechtstreeks door, ik ga niet interpreteren. Jij hoort uit mijn mond wat ik hem of haar hoor zeggen. Ik beschrijf aan jou het beeld dat hij of zij me laat zien.
Alles altijd zuiver. Altijd in Divine Timing.

Wat Padma betekent
Padma is het Sanskriet woord voor lotus.
De lotusbloem groeit vanuit de modder, omhoog naar het licht, en bloeit prachtig, precies omdat ze geworteld is in wat troebel, donker en zwaar is.
Dat is ook mijn verhaal. En misschien ook het jouwe.
Nieuwsgierig naar de diepere betekenis? Lees mijn blog over de lotus.

Ben jij iemand die al een tijdje innerlijk werk doet en klaar is om dieper te gaan? Of wil je gewoon even stilstaan bij een vraag die al een tijdje in je hoofd zit? Dan ben ik er voor jou.
Niet om je te pushen of te sturen. Maar om je te begeleiden, eerlijk en puur, naar wat er in jou zit te wachten. Via een kaartlegging, een losse sessie, of een traject op maat. Ik volg je graag op, ook buiten de sessies. En ik zie je graag groeien, telkens opnieuw, telkens intens gemeend.
De stap zetten, dat doe jij. Ik ben er als je er klaar voor bent.

